Aplikacja do biegania, fit i inne apki dla odchudzających się i dbających o sylwetkę

Zbliża się okres w naszym życiu gdzie odsłaniamy nogi, ręce, brzuch. Każda z nas pragnie zwłaszcza latem wyglądać pięknie, zgrabnie i zdrowo,. Jednak nie zawsze mamy na to czas. Przeszkodą bywa także  brak systematyczności. Na szczęście dzisiaj możemy skorzystać z dobrodziejstw nowych technologii instalując sobie kilka praktycznych aplikacji.  Aplikacja do biegania, aplikacja licząca spożyte kalorie czy podpowiadająca A6W znacznie ułatwi nam nawyk wyrobienia systematyczności w naszym treningu. Oto przegląd przydatnych aplikacji w walce o zgrabną sylwetkę. 

Aplikacja do biegania

Warto zacząć od zainstalowania aplikacji, która pomoże nam wyliczyć wskaźnik BMI – czyli darmowy kalkulator BMI, który wskazuje masę ciała. Dzięki niej będziemy mogły na bieżąco sprawdzać czy nasz współczynnik jest prawidłowy, zapisywać wszystkie pomiary, a także porównywać je ze sobą podczas całej kuracji.

W rzeźbieniu wymarzonych mięśni brzucha, pomoże nam Aerobiczna szóstka Weidera A6W. Ta aplikacja zawiera nic innego jak bardzo dobrze znany wszystkim zestaw ćwiczeń przygotowany na 42 dni. Każdego dnia mamy do zrobienia 6 ćwiczeń o różnej ilości powtórzeń. Dzięki aplikacji mamy na bieżąco wgląd na jakim etapie treningów jesteśmy oraz zawsze możemy skorzystać z podpowiedzi na kolejny dzień. Dzięki zainstalowaniu odpowiednika ludzkiej mowy, zyskamy „dodatkowy” system motywacji, a jeśli nie jesteśmy pewne jak wykonać ćwiczenia, możemy je obejrzeć na załączonych instrukcjach.

Dobra aplikacja do biegania to must have każdego biegacza. Ostatnio najpopularniejsze to  Endomondo, Nike+ Running i Runkeeper. Każdy „szanujący  się” biegacz ma Endomondo i przy pomocy tej apki dzieli się swoimi wynikami na Facebooku. Jeśli tego nie robisz – to to nie biegasz. Ale to oczywiście żart, niemniej Endomondo jest najpopularniejszą aplikacją do biegania

Ciekawym rozwiązaniem jest także aplikacja Moje Trasy od Google. Ta aplikacja odlicza biegaczowi czas stania np. na przejściu dla pieszych. To ważna funkcja dla tych, którzy biegają na ulicach miasta. Jak wiemy wszelkie przejścia dla pieszych to klasyczne spowalniacze naszego treningu.

 

Booksy-fot1Oprócz ćwiczeń oraz zdrowego jedzenia ważna jest dbałość o swoje ciało i skórę. Jeśli nie mamy czasu na poszukiwanie najlepszego masażysty, kosmetologa czy fryzjera, wystarczy, że ściągniemy aplikacje Booksy. Dzięki niej można sprawdzić polecane salony, specjalistów i promocje u okolicznych ekspertów z rynku beauty. Idealnym rozwiązaniem jest też możliwość zapisywania się na wizyty o każdej porze dnia i nocy czyli 24 h na dobę. Booksy nigdy nie pozwoli zapomnieć nam o wizycie, zawsze otrzymamy przypomnienie z datą, godziną i miejscem.

Wiele mówi się na temat odpowiedniego nawadniania organizmu, picia dużej ilości wody zwłaszcza podczas treningu. Literatura poleca spożywanie ok. 2,5 l. dziennie. Ale tak naprawdę to wszystko zależy od naszej wagi, trybu życia, ilości spożywanego jedzenia w ciągu dnia. Dzięki apce HydroBalance możemy wiedzieć ile dokładnie powinnyśmy wypić wody na dobę. Aplikacja będzie również przypominać nam o regularnym sięganiu po wodę, dzięki czemu wyrobimy w sobie dobry nawyk jej spożywania.

Bardzo ważną kwestią w byciu Fit jest odpowiednia dieta. Niestety często nie jesteśmy w wstanie spamiętać ile, jaki posiłek ma kalorii czy  też jakie wartości odżywcze. Pomoże nam w tym FatSecret Licznik Kalorii. Aplikacja zawiera bardzo rozbudowaną listę produktów. Oprócz kalorii pokazuje również ilość węglowodanów, białka, tłuszczy w spożywanym posiłku. Dodatkowym plusem aplikacji jest lista popularnych aktywności fizycznych, dzięki czemu łatwiej jest nam kontrolować nie tylko co jemy i ile, ale i jaki tryb życia prowadzimy.

Jeśli szukasz kompana do walki o idealne ciało skorzystaj z możliwości jakie dają dzisiejsze technologie.  Aplikacje pomogą ci skomponować dietę lub zestaw ćwiczeń, zrzucić zbędne kilogramy, ujędrnić swoje ciało i osiągnąć cel jeszcze przed nadejściem słonecznych letnich dni.

Oceń ten artykuł:

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek (130 głosów, średnia: 4,76 z 5)
zapisuję głos...
Komentarze
  1. Melrose  8 kwietnia 2016 12:47

    Bajer… 😉

    Odpowiedz
  2. Aneta  8 kwietnia 2016 13:18

    Miałam swego czasu taki boom na te wszystkie aplikacje, liczące kalorie, posiłki, etc, etc… Po średnio 2 dniach używania zaczęłam tracić regularność i o… Teraz korzystam tylko z Endomondo 🙂

    Odpowiedz
  3. martucha180  8 kwietnia 2016 15:09

    Dla mnie to…starta czasu.

    Odpowiedz
  4. gusia.  8 kwietnia 2016 18:49

    Aplikacje różnego rodzaju są lubiane przez większość.W moim otoczeniu każdy z jakiejś korzysta.Jeśli ma motywować do ćwiczeń,t o czemu nie.Mojej córce ciągle ona przypomina np.o nauce j.obcego,poprawia błędy , uczy : – )

    Odpowiedz
  5. A.  9 kwietnia 2016 22:00

    Takie aplikacje to świetna sprawa!

    Odpowiedz
  6. ava  10 kwietnia 2016 00:47

    Aplikacje fit nie sprawdzają się w moim przypadku, zabierają mi zbyt dużo czasu, świetnie mi idzie bez nich. Językowe natomiast są bardzo pomocne 🙂

    Odpowiedz
  7. Patriszia  10 kwietnia 2016 22:19

    Dla mnie takie aplikacje są zbędne. Jeśli sama się nie zmotywuję do ćwiczeń to nic mi nie pomoże. Liczenie kalorii nie jest mi potrzebne bo nie to jest dla mnie najważniejsze przy ćwiczeniach. Po prostu nie chce mi się z tym bawić 😉

    Odpowiedz
  8. kasia87g  11 kwietnia 2016 11:17

    ja jak mam biegać to biegam, nie potrzebne mi do tego żadne aplikacje~!

    Odpowiedz
  9. Aromer0209  11 kwietnia 2016 12:22

    Fajnym patentem są takie aplikacje, jednak zamiast marnować czas na korzystanie z tego typu rzeczy wolę skupić swoja uwagę na samym ćwiczeniu 🙂 i właśnie to polecam wszystkim, bo o ruch tu chodzi 😛

    Odpowiedz
  10. Anett13  19 kwietnia 2016 20:17

    Ja używam endomondo, głównie do biegania, ale info o spalanych kaloriach traktuję troche jak wiadomosci drugoplanowe. Widzę za to, czy robię postępy, czy tą samą trasę robię w szybszym tempie, aplikacja po każdym kilometrze mnie informuje o średnim czasie, wiec wiem, czy powinnam przyspieszyć czy nie. Można też ustawiać sobie plany treningowe, które dodatkowo motywują.

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany