all in for #mygirls – adidas Women łączy dziewczyny!

adidas rozpoczyna kampanię „all in for #mygirls”, wyznaczając nowy kierunek rozwoju produktów z różnych kategorii sportowych. Nastawiona jest ona na szczególne relacje łączące dziewczyny i sposób ich wzajemnego inspirowania się w dążeniu do osiągania celów.

all in for #mygirls (1)

Kampania wykorzystuje nowy wymiar ALL IN, stanowiącej największe, rozpoczęte w 2011 roku, przedsięwzięcie w historii adidas. Wsparcie, motywacja i współzawodnictwo odczuwane przez kobiety pomagają im odkryć swój potencjał, zarówno w dziedzinie sportu, jak i poza nim. One naprawdę są „all in” – gotowe na wszystko – dla siebie i swoich przyjaciółek.

all in for #mygirls (6)

all in for #mygirls (5)

all in for #mygirls (4)

W kampanii „all in for #mygirls” wykorzystano media społecznościowe w tym www.facebook.com/adidaswomen, stanowiący platformę umożliwiającą podobnie myślącym dziewczynom nawiązywanie znajomości, dzielenie się pasją do sportu oraz wzajemną motywację. Centralny element stanowi interaktywny magazyn internetowy na stronie www.adidas.com/mygirls, umożliwiający wykorzystanie funkcjonalności serwisów www.twitter.com/adidasWomenPL i www.instagram.com/adidaswomen. Oprócz czytania historii o innych dziewczynach i ich pasji, fanki kampanii „all in for #mygirls” mają również możliwość dzielenia się swoimi opiniami na temat nowości, produktów i trendów w modzie. Dziewczyny mają szansę zasięgnąć opinii zaprzyjaźnionych z adidas sportowców, gwiazd, stylistek i dyktatorów mody, w celu jeszcze większego inspirowania kobiet poprzez pasjonujące i wciągające rozmowy.

all in for #mygirls (3)

all in for #mygirls (2)

W każdym wydaniu magazynu #mygirls adidas będzie zamieszczać wywiady z inspirującymi kobietami, historie nowych kolekcji oraz sposoby na uczestnictwo w społecznościowych wydarzeniach i aktywacjach.

Na potrzeby kampanii, adidas nawiązał współpracę z najlepszą polską trenerką fitness – Ewą Chodakowską, która została ambasadorką kategorii adidas Women. Z okazji działań #mygirls, powstała specjalna sesja zdjęciowa z Ewą i jej przyjaciółkami do lookbooka na sezon wiosna/lato 2013.

www.adidas.com/mygirls

Oceń ten artykuł:

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek (186 głosów, średnia: 4,41 z 5)
zapisuję głos...
Komentarze
  1. Masza  7 sierpnia 2013 14:28

    Świetny sam pomysł z kampanią,a już nawiązanie współpracy z Ewą to mistrzowskie posunięcie.Ta kobieta ma w sobie tyle energii,samozaparcia i radości z tego co robi,że jest w stanie zmotywować każdego.

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany