ADIDAS ORIGINALS A.039 na jesień 2010

Kolekcja adidas Originals A.039 to najmłodsze dziecko marki, stworzone z myślą o tych, którzy szukają oryginalności. Jej nazwa została zaczerpnięta z symbolu podstawowego koloru adidas Originals ? charakterystycznego błękitu. Nowa odsłona jest pełna ciekawych, niekonwencjonalnych rozwiązań zainspirowanych miejskim stylem życia. Jesienno-zimowe stylizacje to harmonijne połączenia pełnych przeciwieństw ubrań i butów, które podbiją serca nie jednej dziewczyny i chłopaka.
Życie w wielkim mieście zmusza do niekonwencjonalnych rozwiązań. Rano szkoła, parę godzin później zaliczamy rodzinny obiad, a potem biegiem na imprezę ze znajomymi. Kto ma czas na przebieranie się? Mimo to zawsze chciałoby się wyglądać modnie i odpowiednio do klimatu sytuacji. Dlatego nowa odsłona kolekcji adidas Originals A.039 została zainspirowana właśnie przez nowoczesny, miejski styl życia. To rozwiązania dla chłopaków i dziewczyn, którzy żyją szybko, lubią bawić się modą i wyrażać siebie przez swój strój.

Ambasadorem kolekcji jest niebieski królik – szybki zwierzak w charakterystycznym kolorze adidas Originals. Królik to ikona przeciwieństw ? z jednej strony, słodkie puchate zwierze, z drugiej zwinne i szybkie. To odzwierciedlenie nowej linii A.039, która umiejętnie łączy różne style i trendy miejskiej mody. Ugrzecznione ubrania – sweterki, cardigany, topy i koszule w spokojne desenie takie jak krata i pasy, stworzone jakby z myślą o popołudniowej herbatce u babci, skomponowane są z ubraniami o nowoczesnych wzorach, z ciekawymi nadrukami i w jaskrawych kolorach. Takie połączenia sprawiają, że po herbatce równie dobrze w tym samym stroju można wyskoczyć na miasto ze swoją paczką. Kolekcja pełna jest przeciwności, które zestawione razem fenomenalnie ze sobą współgrają.

Nowe, modowe propozycje z kolekcji A.039 opierają się na modnych, spokojnych, stonowanych kolorach, które wzmocnione są jednym, solidnym akcentem. Stylizacje z nowej kolekcji budowane są na bazie trzech podstawowych barw: białego, czarnego i szarego. Każda z kompozycji ożywiona zostaje przez jedną część garderoby w pobudzającym kolorze. Oprócz błękitu charakterystycznego dla adidas Originals, którego nie mogło zabraknąć w tej kolekcji, pojawiają się też róż, fuksja i granat. Spokój i szarości połączone są więc z intensywnymi, energicznymi barwami. Takie zestawienie przywodzi na myśl szarość miasta, rozbudzaną przez światła i neony.

W kolekcji znajdziemy też nawiązania do marynarskiego stylu, ale w ulicznym wydaniu. Widoczne są zarówno w pojawiających się motywach kontrastujących, poziomych pasów, jak i w doborze bieli i granatu jako podstawowych kolorów niektórych stylizacji. Oczywiście domeną całej kolekcji jest zachowanie równowagi, dlatego przeciwwagą dla motywów marine są miejskie trampki, spodnie z szelkami i kurtki w jaskrawych kolorach.

9 bazowych ubrań w Twojej szafie

9 bazowych ubrań w Twojej szafie

Codziennie rano stajesz przed szafą i zastanawiasz się co ubrać? Ten problem zna zapewne każda z nas. Nie załamuj się - jest sposób, aby pomóc sobie z porannymi dylematami. Musimy skompletować ubrania, które będą bazą
10 sposobów, jak wyglądać szczuplej w ubraniach

10 sposobów, jak wyglądać szczuplej w ubraniach

Jeżeli Twoim jedynym pomysłem na optyczne wyszczuplenie jest ubieranie się na czarno, to zdecydowanie radzimy Ci przeczytać ten artykuł. Podpowiemy w nim, jak wyglądać szczuplej w ubraniach i pomożemy zgubić kilka kilogramów - i to bez diety.
“Vanity sizing”, czyli dlaczego rozmiar rozmiarowi nie jest równy

“Vanity sizing”, czyli dlaczego rozmiar rozmiarowi nie jest równy

Przez lata wielkie koncerny modowe i prasa narzucały nam idealny wizerunek kobiecego ciała. W głowach wielu z nas rozmiar idealny, to rozmiar 34/36. Zdarza się, że tradycyjny rozmiar 38/40 jest już traktowany jako “Plus size”. I chociaż coraz głośniej mówimy o “body positive”, to wciąż wiele osób koniecznie chce się zmieścić w jak najmniejszy rozmiar, co namiętnie wykorzystują firmy odzieżowe. Przez 10 lat Twoje ciało się zmieniało, a Ty wciąż nosisz spodnie w tym samym rozmiarze? Prawdopodobnie, jak wiele z nas, jesteś ofiarą “vanity sizing”.

 

Oceń ten artykuł:

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek (461 głosów, średnia: 4,60 z 5)
zapisuję głos...

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany