20 lat torebki Le Pliage – Alexa Chung twarzą wiosennej kampanii LONGCHAMP
Alexa Chung to kolejna sława, po Kate Moss i Coco Rocha, która promować będzie zarówno torebki jak i odzież marki Longchamp, na sezon Wiosna 2014.
Modelka i międzynarodowa ikona stylu, dołączyła do grona twarzy legendarnej marki Longchamp. Alexa Chung to kolejna sława, po Kate Moss i Coco Rocha, która promować będzie zarówno torebki jak i odzież marki Longchamp, na sezon Wiosna 2014. Wiosenna kampania jest o tyle ważna, iż zbiega się z 20-leciem kultowej torebki marki Longchamp, jaką jest składany Pliage.
Alexa Chung znana jest ze swojej wrażliwości do mody i godzenia modelingu z karierą dziennikarki, prezenterki telewizyjnej, a także DJ’ki. Nie dawno opublikowała również swoją pierwszą książkę.
Dlaczego Longchamp postawił na Chung? Odpowiedź jest prosta. Francuska marka utożsamia się z optymistycznym luksusem, co oznacza, że ma być on częścią codziennego, aktywnego życia, dynamicznej i kosmopolitycznej kobiety – kobiety, która kocha modę, ale nie jest jej ofiarą. Alexa Chung całkowicie odpowiada tej wizji. Zdjęcia do kampanii reklamowej odbyły się w legendarnym kurorcie Saint Tropez. Na pierwszym planie są nie tylko torebki, ale również odzież i buty Longchamp, które dodają subtelnego uroku i świeżości zdjęciom tej całościowej kolekcji francuskiej marki.
Inną gwiazdą kampanii jest torebka Le Pliage Cuir, która pojawia się we wszystkich wyróżniających się odcieniach sezonu – tj. w kolorze cytrynowym, pomarańczowym, cynobrowym i platynowym. Tym samym, Longchamp przygotowuje się do świętowania 20 rocznicy powstania swojej słynnej i rozpoznawalnej na całym świecie składanej torby.
Więcej informacji na www.legic.pl