12 prostych ćwiczeń, które Cię odmienią w Nowym Roku

Oto proste ćwiczenia, które można wykonać praktycznie wszędzie – nie potrzebujesz drogiego karnetu na siłownię, specjalnych przyrządów – tylko swoje ciało i determinację, by je codziennie wykonywać. Gotowa na zmiany?

Oceń ten artykuł:

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek (122 głosów, średnia: 4,70 z 5)
zapisuję głos...
Komentarze
  1. sylwiawes  19 stycznia 2016 10:50

    Ciekawy zestaw ćwiczeń.

    Odpowiedz
  2. lilkawodna  19 stycznia 2016 11:34

    Fajne ćwiczenia. Ja ppodjęła wyzwanie ujedrnienia ciała cwicze trzy razy w tygodniu!vz tych ćwiczeń też skorzystam zżeby ssię jednymi nienudzic.

    Odpowiedz
  3. Anna  19 stycznia 2016 11:38

    Brzuch, uda, pośladki pracują 😉 Przyda się przynajmniej 30 min takich ćwiczeń codziennie i efekty gwarantowane 😉

    Odpowiedz
  4. Żanett  19 stycznia 2016 11:49

    Takie ćwiczenia mogę wykonywać 🙂

    Odpowiedz
  5. Jaworka  19 stycznia 2016 17:37

    Lepiej mi się ćwiczy w grupie ale może spróbuję i w domu niezły zestaw

    Odpowiedz
  6. martucha180  19 stycznia 2016 18:08

    Nic tylko ćwiczyć 🙂

    Odpowiedz
  7. bbo  19 stycznia 2016 19:55

    Oby mnie odmieniły 🙂

    Odpowiedz
  8. martus2833  19 stycznia 2016 21:11

    Watro spróbować

    Odpowiedz
  9. gusia.  19 stycznia 2016 21:54

    Wydaje mi się ,że przy unoszeniu bioder w górę i opuszczeniu na dół powinna bardziej docisnąć odcinek lędźwiowy do podłogi,bo robi się niekorzystna luka dla kręgosłupa.No i tak ogólnie karimata przydałaby się do ćwiczeń ! 🙂

    Odpowiedz
  10. magda6915  20 stycznia 2016 15:46

    Chętnie spróbuję:)

    Odpowiedz
  11. ava  25 stycznia 2016 14:29

    Uwielbiam przysiady 🙂

    Odpowiedz
  12. Aneta  25 stycznia 2016 15:31

    Odpalę wieczorem! 🙂

    Odpowiedz
  13. Patriszia  28 stycznia 2016 09:41

    Już wiem jakie ćwiczenia będę wykonywać dziś wieczorem 🙂

    Odpowiedz
  14. efffciaa  17 marca 2016 15:35

    Bardzo fajny zestaw ćwiczeń , tylko w przeciwieństwie do Patriszia ja wolę zdecydowanie ćwiczyć rano , przed prysznicem niż wieczorem . Wieczór już mi si,ę nie chce .

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany