Wasze porady: Nie głodź się i chudnij!

Często stawiamy sobie za cel schudnięcie szybko i łatwo. Czy jest to realne? TAK! Pod warunkiem, że wprowadzimy kilka prostych modyfikacji do naszej diety, które doprowadzą nas do sukcesu.

Dieta

 

1). Więcej warzyw

Są one sycące, niskokaloryczne, a przy tym zdrowe. Dzięki nim nasz posiłek zyskuje na barwie, wartości odżywczej, a także objętości. Warzywa zawierają enzymy i substancje fitoodżywcze, które są niezbędnym komponentem prawidłowo działającej, sprawnej przemiany materii.

 

2). Dużo wody

Czasami nie odróżniamy pragnienia od głodu. Dlatego szczególnie należy dbać o odpowiednie nawodnienie organizmu. Co więcej woda ułatwia transport substancji odżywczych, jak również jest niezbędna do prawidłowego działania błonnika pokarmowego. Innymi słowy sprawia, iż pęczniejąc reguluje on przemianę materii i zmniejsza odczucie głodu.

 

3). Zdrowe tłuszcze

Często obawiamy się tłuszczów w diecie. Tak naprawdę nienasycone kwasy tłuszczowe, których źródłem jest głównie oliwa z oliwek, awokado, orzechy są niezbędne w odchudzaniu.

 

4). Dobre węglowodany

Najpierw chodzi o jakość, później o ilość. Wybierając pełnoziarniste produkty szybciej poczujemy się nasyceni, na dłużej to uczucie pozostanie z nami oraz dostarczymy organizmowi błonnika, minerałów i witamin z grupy B.

 

5). Aktywność

Ruch jest niezbędnym elementem zdrowego stylu życia. Już niewielka ilość jakiejkolwiek aktywności fizycznej ma zbawienne działanie na nasz organizm. Przede wszystkim ma duże znaczenie w prewencji i leczeniu nadwagi.

 

6). Pozytywne nastawienie

Negatywne podejście do jedzenia i obsesyjne myślenie o nim jeszcze nikomu nie pomogło. Uśmiech i dystans zarówno do życia jak i do wszystkich aspektów z nim związanych jest bardzo pożądany.

 

Autorka: Joanna Jamróz
http://your-naturalhealth.blogspot.com/

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek (29 głosów, średnia: 4,59 z 5)
zapisuję głos...
Jeżeli spodobał Ci się artykuł, to odwiedzaj nas regularnie i czytaj codzienne newsy. Za każe odwiedziny dostajesz punkty, za które możesz otrzymać różne nagrody – bez żadnych opłat. Jeśli chcesz się zarejestrować kliknij.

Chcesz wiedzieć więcej o naszym programie? Kliknij: Zasady w pigułce
Komentarze
  1. Zdjęcie profilowe Martuha
    Martuha  18 października 2012 11:49

    Bardzo pomocny artykuł 😉

    Odpowiedz
  2. Zdjęcie profilowe sylwia2112
    sylwia2112  10 listopada 2012 17:33

    🙂

    Odpowiedz
  3. Zdjęcie profilowe mlook
    mlook  21 stycznia 2013 18:29

    Ja odchudzam się już 4 tygodnie na diecie ułożonej specjalnie dla mnie przez dietetyka i schudłam już 6kg. Polecam http://www.vitality.org.pl

    Odpowiedz
  4. Zdjęcie profilowe oskarek1995
    oskarek1995  3 lipca 2013 19:20

    Ciekawy artykuł.
    Nie spodziewałam się, że tłuszcze roślinne sprzyjają w odchudzaniu

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.