Supermodelka Kate Moss twarzą Reserved

Kate Moss twarzą Reserved została nieprzypadkowo. Polska marka właśnie wchodzi na brytyjski rynek i dla twórców ważne było, żeby wybrać kogoś, kto najlepiej reprezentuje londyński styl. Kate Moss nadaje się do tego idealnie! Nonszalancka, zbuntowana gwiazda, jak nikt inny pasuje do nowej kampanii Reserved i kolekcji jesień-zima 2017/18.

Supermodleka Kate Moss twarzą Reserved

kolaż własny redakcji, zdjęcia: mat. prasowe

 

Na podbój Londynu

Zdjęcia Kate Moss już promują Reserved w Londynie i to na słynnej Oxford Street! Ulica uważana jest za prestiżowe miejsce wśród marek modowych. Tam też niebawem otworzy się pierwszy sklep polskiego brandu! Tymczasem czarno-białe, minimalistyczne plakaty zwiastują nadejście nowej, świeżej jakości w brytyjskim świecie mody. Co jeszcze warto wiedzieć o kampanii naszej marki? Dlaczego właśnie Kate Moss?

Kate Moss – czysty rock’n’roll

Kate Moss to ikona mody związana z londyńską popkulturą. Stylowa, nonszalancka idealnie oddaje styl najnowszej kolekcji Reserved. Zabawna, szczera, zbuntowana. Taka jest dziś i dokładnie taka była prawie trzy dekady temu, gdy zaczynała karierę w świecie mody. Zawsze prawdziwa, szczera, nie udająca kogoś, kim nie jest.

Kariera Kate potoczyła się błyskawicznie. Furorę zrobiła już pierwsza sesja autorstwa Corinne Day dla magazynu The Face. Świat zakochał się w niej po słynnej kampanii Calvina Kleina, w której wystąpiła u boku Marka Whalberga. Jej rockowo – grunge’owy styl sprawił, że szybko okrzyknięto ją ikoną lat 90. Reklamowała dziesiątki domów mody od Chanel po Louis Vuitton i Versace. Kilkakrotnie pozowała do kalendarza Pirelli. Jest ulubienicą takich fotografów jak Mario Sorrenti, Jurgen Teller, Terry Richardson, Mario Testino czy duet Mert & Marcus.

W 2007 roku magazyn Time umieścił ją na liście 100 najbardziej wpływowych osób świata. Moss jest także stałym współpracownikiem brytyjskiego Vogue’a. Dziś ma 43 lata i wciąż nie zwalnia tempa, bo jak mówi: „To grzech być zmęczoną”.

kate moss twarzą Reserved

 

Kate Moss twarzą Reserved – London calling

Kate Moss twarzą Reserved, polskiej marki, została nieprzypadkowo. „Reserved właśnie wchodzi na brytyjski rynek, dlatego zależało nam, aby w kampanii wystąpił ktoś kto najlepiej reprezentuje londyński styl. I tu od razu na myśl przychodzi Kate Moss. To nie tylko brytyjska ikona mody, ale także światowa” – komentuje Monika Kapłan. Monochromatyczne, czarno-białe zdjęcia Kate, przywołują najsłynniejsze fotografie Moss z lat 90. Patricka Demarchelier czy Petera Lindbergha. Klimat i ubrania nawiązują zaś do lat 70: nonszalanckich ale i drapieżnych. Jak diwy z tamtych czasów, których wizerunek jest dla Kate źródłem inspiracji.

Autorem zdjęć jest brytyjski fotograf Daniel Jakson, który na stałe robi sesje dla takich magazynów, jak Love, i-D, brytyjskiego i niemieckiego Vogue, WSJ czy Allure. Za stylizacje odpowiadał George Cortina, który na stałe współpracuje z tak znanymi tytułami, jak V Magazine, Interview, Porter czy włoski Vogue. I choć sesją zajęli się profesjonaliści, to na planie panowała rozrywkowa atmosfera. Bo jak mówi Kate – „Mama zawsze powtarzała mi: nie możesz wiecznie się bawić, na co ja odpowiadałam: ale dlaczego? dlaczego nie mogę non stop się bawić?”.

– Co włożyłabyś gdybyś weszła do sklepu Reserved? – takie pytanie zadano top modelce przed przystąpieniem do kampanii. Z jednej strony postawiła na klasykę, wybierając jedwabne koszule i klasyczne long sleevy. Z drugiej na fasony podkręcające seksapil, jak koronkowe sukienki oraz bieliźniane topy. Ale pokazała też pazur, wkładając błyszczące mini spódniczki i krótkie futerka. Wszystko w stylu Kate… minimalistycznym, seksownym, zmysłowym. I tak stanęła przed obiektywem aparatu. Autentyczna. Swobodna. Naturalna. Nazwa kampanii „Reserved dla Kate” (a nie Kate dla Reserved) jest tu znamienna.

Jak mówi Monika Kapłan, dyrektor marketingu marki – „Nie chodziło o sztuczne przebieranki, tylko o prawdziwy styl naszej bohaterki. Aby z naszej kolekcji wybrała to co jej w duszy gra. Reserved jest przecież właśnie taką marką: cokolwiek ci w duszy gra, my na pewno mamy to w ofercie. Tu możesz stworzyć swoją indywidualną historię. Tak jak zrobiła to Kate”.

 

 

Oceń ten artykuł:

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek (206 głosów, średnia: 4,44 z 5)
zapisuję głos...