Podróż do źródeł muzyki – wiosenno-letnia kampania HOUSE

Rusza najnowsza kampania promocyjna marki HOUSE na sezon wiosna-lato 2014. Zobacz zdjęcia!

Rusza najnowsza kampania promocyjna marki HOUSE na sezon wiosna-lato 2014. Tym razem tłem dla wiosenno – letniej kolekcji jest Nowy Orlean. Marka niezmiennie stawia na muzyczne klimaty, autentyczność i sporą dawkę denimowych stylizacji. Wszystko sportretowane w niezwykłym nastroju południowego USA, przez kalifornijską fotograf polskiego pochodzenia – Magdalenę Wosińską.

House wiosna-lato 2014 (3)

W najnowszej kampanii HOUSE śledzimy wędrówkę młodej pary po klimatycznym Nowym Orleanie. To tu, na wąskich uliczkach i w miejscowych pubach rozbrzmiewa muzyka, która jest źródłem współczesnego jazzu, bluesa i rock’n’rolla. Nasi bohaterowie przemierzając zakątki miasta, odkrywają miejsca i poznają ludzi, którzy stają się dla nich źródłem muzycznych inspiracji. Dobór miejsc do najnowszej sesji HOUSE również nawiązuje do historii muzyki popularnej: od plantacji  bawełny, na której kręcono zdjęcia do filmu „Zniewolony”, w reż. Steve’a Mc Queena, przez słynną nowoorleańską Burbon Street, do legendarnego studia nagraniowego Primal On Vinyl,  w którym swoje płyty nagrywała między innymi Erykah Badu czy Mos Def.

House wiosna-lato 2014 (18)

Autorką niezwykle klimatycznych zdjęć do najnowszej kampanii HOUSE  jest kalifornijska fotograf polskiego pochodzenia – Magdalena Wosińska. W doskonały sposób udało się jej uchwycić muzyczny klimat marki i kolekcji. Obrazy przepełnione słoneczną estetyką  oddają autentyczny nastrój południa i wiosenno – wakacyjnych impresji. Dobór fotografa do sesji również nie był przypadkowy. Magda poza pasją do fotografii zajmuję się także tworzeniem muzyki – przez 8 lat grała na gitarze w rockowym zespole Green and Wood. Na co dzień współpracuje jako fotograf z nowojorską agencją Weber Represent. Do tej pory pracowała dla takich marek jak: Converse, Current/Elliot, Elkin, Lee,  Mr. Porter i Silver Jeans Co.

Za koncepcję kampanii i jej realizację odpowiedzialna była agencja AFPHOTO.  Od strony kreatywnej nad realizacją czuwał Maciej Czarnecki i manager marki House – Grzegorz Chyła. Stylizacje są dziełem Andrzeja Sobolewskiego. Działaniom promocyjnym marki towarzyszy świeża odsłona strony internetowej www.house.pl przygotowana przez agencję interaktywną ZJEDNOCZENIE.COM.

 

Oceń ten artykuł:

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek (164 głosów, średnia: 4,35 z 5)
zapisuję głos...