Odchudzanie bez diety, czyli kilka nawyków, które pomogą zrzucić zbędne kilogramy!

Odchudzanie bez diety jest możliwe? Tak, jeśli mamy zamiar jedynie zrzucić kilka kilogramów nie wysilając się przy tym. Przedstawiamy nawyki, które warto wprowadzić do swojego trybu życia!

Skuteczne odchudzanie na wiosnę

Odchudzanie bez diety – Kawa na odchudzanie? Niekoniecznie!

Kawa dodaje nam energii, co często polecane jest przy diecie. Energię jednak powinniśmy czerpać z pożywienia, a kawę zostawić sobie raczej na specjalne okazje. Przede wszystkim dlatego, że niezbyt dobrze wpływa na nerki i powoduje zakwaszenie organizmu. Kawoszom poleca się raczej przestawienie na napary ziołowe jak np. yerba mate. Energii rano tyle co kawa, przez pobudzenie przemiany materii zapewni nam również wypicie na czczo wody z cytryną, czy świeżego soku jabłkowego w pracy!  Jeśli jednak nie wyobrażasz sobie dnia bez filiżanki kawy, to by ułatwić sobie odchudzanie przestać ją słodzić i dolewać do niej mleka lub śmietanki. I pamiętaj, że kawa odwadnia, więc po jej wypiciu należy uzupełnić taką samą ilość wody!

kawa

Odchudzanie bez diety – Zakupy?  Zawsze z listą!

Złe decyzje żywieniowe zazwyczaj nie są podejmowane podczas sięgania do lodówki w domu, ale już podczas zakupów! Dlatego postaraj się nie chodzić głodna na zakupy – kupisz więcej i łatwiej będzie Ci się skusić na kaloryczne zachcianki. Pamiętaj też by przygotowywać listę. Jeśli chcesz się zdrowiej odżywiać, to MUSISZ planować posiłki.

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek (96 głosów, średnia: 4,69 z 5)
zapisuję głos...
Jeżeli spodobał Ci się artykuł, to odwiedzaj nas regularnie i czytaj codzienne newsy. Za każe odwiedziny dostajesz punkty, za które możesz otrzymać różne nagrody – bez żadnych opłat. Jeśli chcesz się zarejestrować kliknij.

Chcesz wiedzieć więcej o naszym programie? Kliknij: Zasady w pigułce
Komentarze
  1. Zdjęcie profilowe ewka
    ewka  14 czerwca 2016 07:10

    porady fajne i prawie wszystkie mi znane, tylko jak się do tego dostosować? Spróbuję wypróbować patent z myciem zębów. Może moje lenistwo okaże się w końcu przydatne

    Odpowiedz
  2. Zdjęcie profilowe Tara
    Tara  14 czerwca 2016 11:20

    Jedz regularnie!:))
    To, że zjemy jeden czy dwa posiłki nie oznacza, że nie przytyjemy. Wręcz przeciwnie 😉
    Wskazane jest jedzenie do 4-5 posiłków dziennie i oczywiście nie podjadanie pomiędzy nimi (szczególnie słodyczy i chipsów 😉 ).

    Odpowiedz
  3. Zdjęcie profilowe passa
    passa  14 czerwca 2016 11:49

    Temat zawsze na czasie. wszystkie wskazówki mam w małym palcu – ale z wprowadzeniem ich w życie… to niemałe wyzwanie. Dzień bez kawy? w życiu! Kiedyś próbowałam się tak oszukać czymś innym, no nie da rady. No i z tym snem… żeby to było takie proste – wstawać codziennie wyspanym. 🙂

    Odpowiedz
  4. Zdjęcie profilowe Aneta
    Aneta  14 czerwca 2016 12:23

    Ciekawy artykuł, temat zawsze aktualny 🙂 Raz na jakiś czas pozwolę sobie na kawę z mlekiem, na zakupy chodzę prawie zawsze z listą zakupów, a owoce w sumie jem, kiedy mam na to ochotę 🙂

    Odpowiedz
  5. Zdjęcie profilowe IwonaLFC
    IwonaLFC  14 czerwca 2016 15:53

    Mnie akurat temat nie dotyczy, gdyż jestem jedną z tych osób, którym przydałoby się nabrać nieco ciałka 😉 Niemniej jednak porady mogą okazać się pomocne dla osób, które borykają się z nadprogramowymi kilogramami. Ważne, aby zmienić styl odżywiania na zdrowszy i pozostać z nim na całe życie a nie tylko do osiągnięcia wyznaczonego celu.

    Odpowiedz
  6. Zdjęcie profilowe Margaretkaw
    Margaretkaw  14 czerwca 2016 18:29

    Takie proste, a jednocześnie takie trudne 😉
    Warto zainwestować w swoje zdrowie i chyba tylko ten argument najbardziej do mnie przemawia, bo niełatwo mi rozstać się z czekoladą 😉

    Odpowiedz
  7. Zdjęcie profilowe magda87
    magda87  14 czerwca 2016 18:55

    Wieczorne podjadanie to niestety moja zmora, tak lubię coś chrupać przed telewizorem chociaż wiem że to nic dobrego 🙂

    Odpowiedz
  8. Zdjęcie profilowe agasam9
    agasam9  14 czerwca 2016 23:47

    najbardziej zaskoczyła mnie kawa, spróbuję ograniczyć – może waga odrobinę spadnie 🙂

    Odpowiedz
  9. Zdjęcie profilowe sylwiawes
    sylwiawes  15 czerwca 2016 21:14

    Świetny artykuł 🙂 Już nie raz próbowałam podjadać wieczorami , ale jak tu na dobrym filmie nie przekąsić np paluszków 😉

    Odpowiedz
  10. Zdjęcie profilowe Blodka
    Blodka  17 czerwca 2016 14:40

    z doświadczenia wiem, że wystarczą niewielkie zmiany i się chudnie. Ja odstawiłam wyroby czekoladowe i przestałam jeść smażone rzeczy. I w 4 miesięcy pozbyłam się bez wysiłku 12 kg.

    Odpowiedz
  11. Zdjęcie profilowe martucha180
    martucha180  20 czerwca 2016 19:53

    Jem najwolniej w rodzinie 🙂

    Odpowiedz
  12. Aberita  26 czerwca 2016 19:53

    Jest kilka rzeczy, na które warto zwrócić uwagę – może problem z wagą jest wynikiem zakwaszenia organizmu? Ja odchudzałam się długo, a skutecznie udało się dopiero po odkwaszeniu organizmu proszkiem zasadowym z Langsteiner, próbowałam różnych suplementów, ale ten koperek sprawdził się najlepiej

    Odpowiedz
  13. Zdjęcie profilowe Chabrowa
    Chabrowa  18 sierpnia 2016 17:19

    Chodzenie na zakupy z listą, jedzenie pięciu posiłków dziennie, ograniczenie ilości spożywanych słodyczy. Wszystko na najprawdziwsza prawda, chociaż nie robię nic więcej to jednak działa. Nawet od razu lżej się czuję

    Odpowiedz
  14. Zdjęcie profilowe gosia141088
    gosia141088  8 listopada 2016 09:51

    cała prawda

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

?>