Nowy trend na ulicach – stare rowery po renowacji

Rower stał się ostatnimi czasy jednym z najmodniejszych dodatków na ulicach miast. W tym roku zauważamy modę na odrestaurowane, stare rowery.

Tanio, stylowo i przede wszystkim szybko można zmienić swój stary rower w piękny okaz, który posłuży do jeżdżenia jeszcze przez długie lata. O tym, że najmodniejsze w tym sezonie będzie jeżdżenie na używanych rowerach po renowacji doskonale wiedzą specjaliści z Asphalt Bikes Concept Store- jednego z czołowych polskich sklepów specjalizujących się w sprzedaży rowerów miejskich.

stare rowery po renowacji

Rower stał się ostatnimi czasy jednym z najmodniejszych dodatków na ulicach takich miast jak Warszawa, Wrocław czy Kraków. Można śmiało powiedzieć, że ten środek transportu stał się częścią wielkomiejskiej przestrzeni. Chyba nikt nie wyobraża sobie teraz polskich ulic bez wszędobylskich rowerzystów, którzy reprezentują cały przekrój społeczeństwa- od studentów przez pracowników korporacji po starsze osoby, które pragną pozostać w dobrej formie.

„Dostrzegając duże zainteresowanie rowerami używanymi zdecydowaliśmy się wprowadzić na rynek zarówno rowery z drugiej ręki w stanie pozwalającym na ich użytkowanie jak i modele po renowacji posiadające odmalowane ramy oraz nowe części. Ceny najtańszych rowerów zaczynają się od 699 zł, natomiast te z odmalowaną ramą to koszt około 1050 zł ” – mówi specjalista Asphalt Bikes Concept Store.

Odrestaurowany rower to po prostu używany model po gruntownym remoncie. Serwisanci najpierw rozbierają go na części, a następnie sprawdzają, które z nich wymagają wymiany. Często zdarza się, że niektóre składowe wystarczy jedynie dobrze przeczyścić, a nie wymieniać. Rowery, które stały kilka lat nie będąc w tym czasie kompletnie używane są po prostu brudne, a ich komponenty po wyczyszczeniu i naoliwieniu spokojnie będą dobrze spełniać swoją funkcję przez długi czas. Po wymianie części rower przechodzi do fazy aranżacji kolorów i akcesoriów. Podstawą jest rama, do której dobiera się resztę dodatków w odpowiednich kolorystykach: kierownicę, gripy, pedały oraz siodełko. Tak przygotowany rower trafia na wystawę. Klient przed zakupem może jeszcze dokonać zmian w kolorach akcesoriów oraz dodać do niego opcjonalne dodatki takie jak błotniki czy koszyki na kierownicę. Warto zwrócić również uwagę na fakt, iż każdy bicykl objęty jest gwarancją, dzięki czemu mamy pewność, że nie kupujemy przysłowiowego kota w worku. Dzięki temu za niską cenę możemy kupić rower, który daje nam poczucie indywidualności, zapewni wyróżnienie się na polskich ulicach oraz posłuży nam przez długie lata. Dodatkowo może to być początek wspaniałej przygody z rowerami, która może przerodzić się w prawdziwą pasję.

Oceń ten artykuł:

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek (127 głosów, średnia: 4,66 z 5)
zapisuję głos...