Nowa kampania marki CCC wiosna lato 2016 – bez udziału celebrytów
CCC katalog i nowa kampania marki CCC wiosna lato 2016 zaczyna się dzisiaj – 4 marca i będzie to największa w historii marki medialna kampania reklamowa. Marka postanowiła w niej zrezygnować z udziału celebrytów, co było dotąd charakterystycznym elementem reklam CCC. Poprzednio twarzami marki były m.in. Anja Rubik czy Anna Przybylska.
Zobacz także najnowszą kolekcję CCC buty i torebki: Buty CCC – wiosna 2016 oraz Torebki CCC wiosna lato 2016
Szczególna kampania reklamowa marki CCC wiosna lato 2016
Zamiast celebrytów w kampanii wzięło udział 7 różnych kobiet, 3 mężczyzn oraz grupa dzieci. Zaprezentowana została najnowsza wiosenno-letnia kolekcja głównych marek CCC: marki obuwia skórzanego Lasocki oraz markowych butów sportowych Sprandi a także innych marek.
W tej kampanii reklamowej marka CCC chce pokazać, że każda kobieta ma swoje cele i potrzeby, które pragnie realizować. Kiedy czuje się dobrze i jest pewna siebie – idzie sięgać po więcej z życia. Stąd w kampanii znajdziemy takie hasła jak: „Idę zmieniać świat”, „Idę po swoje”, „Idę dalej niż inni”, „Idę po szczęście”, „Idę tańczyć” oraz finałowe „Idę po więcej”.
Zobaczcie zdjęcia z kampanii i napiszcie, czy wolicie w kampaniach marek znane twarze i celebrytów, czy przysłowiową dziewczynę z sąsiedztwa? Jesteśmy ciekawe Waszej opinii
Nie bardzo lubię kampanie z udziałem celebrytów, szczególnie jeśli jakaś osoba mi się wydaje niesympatyczna (niektórym lepiej by zrobiło jakby sie nie wypowiadali publicznie). Jasne, że to tylko wrażenie, bo przewaznie nie poznaje się tych ludzi na żywo. Podsumowując: bardziej mnie zniechęci do zakupu osoba, której nie lubie, niż zachci celebryta neutralny.
Nie lubię butów z CCC Fatalna jakość i kłopoty przy skladaniu i rozpatrywaniu reklamacji skutecznie mnie do niej zniechęciły.
Dobry pomysł kampanii reklamowej -bliżej ludzi i pod sympatycznymi hasłami. Oglądałam też spot reklamowy i jest niezły -z pewnością przyciągnie klientów do sklepów.
Właśnie parę minut temu,jako klubowiczka CCC dostałam rabat z okazji 8 marca – 20% na buty i torebki z nowej kolekcji.Letnie cieliste mi się spodobały.
Też mam kartę, fajne, opłacalne promocje 🙂
Podoba mi się pomysł na hasła dotyczące poszczególnych zastosowań. To coś nowego, świeżego, na pewno na plus. Trochę mało butów jak na kampanię ich dotyczącą ale przesłanie mi się podoba.
Go for more! Dobry pomysł na hasło reklamowe 🙂 Świetna promocja CCC, zachęcająca do zakupu, ewentualnie do obejrzenia nowej kolekcji. Marketing no wysokim poziomie 😀
Z całej kolekcji spodobały mi się tylko beżowe koturny. Myślę, że reszta butów nie zwraca na siebie uwagi i nie chciałabym ich kupić. Eh, kiedyś CCC miało lepsze propozycje.
bardzo lubię buty tej marki i zawsze przy okazji zaglądam do ich sklepu żeby się zorientować co maja ładnego lub aby kupić coś konkretnego. Buty ładne i dobrej jakości. Centy tez nie są z kosmosu.
CCC kojarzy mi się ze słabą jakością obuwia. I być może to dziwny zbieg okoliczności, ale buty stamtąd służą mi niezwykle krótko.
I super, ze bez celebrytów, którzy jednych zachęcają, a innych wręcz odrzucają od prezentowanej kolekcji. Piękne i nowe twarze, na których kwitnie radość i młodość to jet to!
Ja mam bardzo pozytywne doświadczenia z sandałami od tej marki. Są w rozsądnej cenie, a i jakościowo nie miałam z nimi problemów. W tym roku także zamierzam kupić sandały w CCC.
Nie przepadam, za butami marki CCC, kiedyś zakupiłam kozaki za prawie 300 zł i obcas po 2 tygodniach wyblakł, zgłosiłam do reklamacji, wyglądały jak pomalowane markerem… Dlatego unikam, ale może teraz jakość butów jest lepsza. Kampania taka sobie!!!
Zapowiada się ciekawie 🙂 Kiedyś stawiałam CCC obok Deichmanna, teraz jednak bardziej przekonałam się do tej pierwszej marki i czasem kupuję buty czy torebki właśnie w CCC.
Fajna kampania i hasła zachęcające do obejrzenia Ja od dawna kupuje buty tylko w CCC i jeszcze nie miałam żadnych problemów posiadam kartę stałego klienta i też mam teraz rabat więc jutro jadę zobaczyć co maja nowego na wiosnę
Intrygujące! Przewiduję wyprawę do CCC w najbliższym czasie 🙂 Również posiadam kartę stałego klienta więc zakupy staną się jeszcze przyjemniejsze 🙂
Dla mnie to bez różnicy czy markę reklamuje celebryta czy mniej znana modelka. A z butami CCC mam tak, że w ulotkach czy w reklamach buty mi się podobają, ale gdy wejdę do sklepu to nic nie przyciąga mojej uwagi.
Kampania przemawia do mnie, jak żadna inna stworzona przez CCC 😉 Oby tak dalej
mam kilka par butów z ccc, jestem z nich bardzo zadowolona i muszę wybrać się po kolejne, może nowymi butami przyciągnę wiosnę ?