Kolorowy „must have” sezonu! – colour blocking w Deichmann

Awangardowe połączenia jaskrawych, z pozoru nie pasujących do siebie kolorów, jak np. pomarańcz i róż, to… tzw. colour blocking. Najnowsza kolekcja firmy Deichmann na sezon wiosna/lato 2012 z pewnością ucieszy fashionistki, które odnajdą w niej propozycje oparte o ten, zyskujący coraz większą popularność, trend.

 

Deichmann wiosna-lato 2012 - Colour Blocking

 

Buty w stylu colour blocking

Projektanci Deichmann dobrze wiedzą, że w tym roku w naszych szafach obowiązkowo zagoszczą kolory. W sezonie wiosna-lato 2012 wielbicielki mody będą mogły w pełni korzystać z uroków tzw. colour blocking. Kto jednak nie ma odwagi dać się uwieść magii barw w ubiorze, może wybrać kolorowe obuwie, które będzie stanowić modny akcent w całej stylizacji. Podążając za aktualną modą nowa kolekcja butów Deichmann również nie stroni od zaskakujących zestawień barw. Tak więc w ofercie firmy na odważne fashionistki czekają buty w odcieniach karminowej czerwieni, pomarańczu, różu oraz zieleni.

 

Kolorowa awangarda

Colour blocking to trend wymagający wyczucia kolorów i odważnego podejścia do zagadnienia mody. Jednocześnie daje on szerokie pole do wyrażenia swojej osobowości poprzez ubiór. Bazuje na łączeniu kontrastów oraz tonów zimnych z ciepłymi. Znając zasady rządzące tym wyjątkowym stylem każda modna kobieta z łatwością skomponuje intrygujący strój. Przede wszystkim należy pamiętać, że colour blocking to łączenie z pozoru sprzecznych barw. Pojawiają się tu jednak pewne prawidłowości. Przy doborze kolorów należy pamiętać, że najlepszy efekt zagwarantuje zestawienie jaskrawych barw z mniej nasyconymi odcieniami np.: intensywnego różu z czerwienią, turkusu z wyrazistą ultramaryną, soczystego pomarańczu z delikatnym fioletem albo fuksji z ostrą żółcią. W trendzie tym zdecydowanie nie należy natomiast łączyć kolorów bazowych np.: czerni czy beżu, z mocnymi kolorystycznymi akcentami.

 

 

Oceń ten artykuł:

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek (156 głosów, średnia: 4,23 z 5)
zapisuję głos...