Kampania Top Secret 'Express Yourself’ na jesień 2012

Marka Top Secret kontynuuje przyjętą strategię Express Yourself. Na wrzesień zaplanowano kampanię reklamowo – sprzedażową, która jest oparta na artystycznej sesji Tomasza Sikory oraz zdjęciach prezentujących stylizacje jesienno zimowej kolekcji. Zaplanowano m.in. działania w punktach sprzedaży, katalogi-inserty, reklamy w prasie, filmy stylizacyjne, limitowaną kolekcję z miesięcznikiem Claudia,  lokalną kampanię we Wrocławiu.

Top Secret jesień 2012

Intensywne działania marketingowe Top Secret mają na celu aktywne wsparcie sprzedaży, stąd istotnym elementem komunikacji  Top Secret  z klientami są sklepy, a przede wszystkim  witryny w miejscach sprzedaży. Ich aranżacje, zmieniane co 3 tygodnie, mają podkreślać modowy charakter kolekcji.

Klienci będą też  mogli korzystać z porad stylizacyjnych udzielanych w specjalnych filmach Top Secret TV, emitowanych na kanale youtube oraz serwisie topsecret.pl, sześć  razy w sezonie. Stylistki Top Secret przedstawiają w nich trendy mody i rozwiązania stylizacyjne kreowane w oparciu o najnowszą kolekcję marki.

Top Secret jesień 2012

Top Secret jesień 2012

Ważnym elementem kampanii są fotografie Tomasza Sikory, zrealizowane dla Top Secret, w sposób reporterski,  na ulicach miasta, z udziałem trzech modelek, modela oraz kilkunastoosobowej grupy Łodzian. Artystyczna sesja mody była jednym z elementów Miedzynarodowego Festiwalu Fotografii i  jest kolejnym krokiem w budowaniu wizerunku marki  zgodnego z przyjętą strategią Express Yourself. Część zdjęć prezentujacych nie tylko modę, ale  też intrygujące relacje kobieta – mężczyzna  zostanie wykorzystana  w jesienno – zimowej  kampanii, przede wszystkim w prasie. Wszystkie znajdą się w limitowanym artystycznym kalendarzu na rok 2013. Reklamy marki pojawią się w najbardziej prestiżowych tytułach związanych z modą Twój Styl, Elle, In Style, Viva Moda, Glamour, Party Style, Gala oraz w typowo męskich magazynach CKM i Kreator (dodatek do Playboya).

Top Secret jesień 2012

Na klientów Top Secret czekają liczne akcje sprzedażowe. Do miesięczników Avanti, Claudia, Hot moda & shopping i  Logo dołączony zostaną inserty z  dwoma kuponami  rabatowymi  o łącznej wartości 75 zł. Dodatkowo każdy z klientów realizujący bon będzie mógł przystąpić do programu  lojalnościowego Collection Club.  Katalog w miesięczniku Logo jest pierwszym szczególnie dedykowanym mężczyznom i ma zwrócić uwagę na  kolekcję dla panów.

Wzorem doświadczeń wiosennych Top Secret przygotowuje specjalną limitowaną kolekcję z miesięcznikiem Claudia, która będzie promowana na łamach październikowego numeru  pisma i w sklepach  Top Secret. Dla czytelników Claudii przygotowano rabat  wysokości 25% na modele z tej linii.

Top Secret jesień 2012

Top Secert jest też partnerem kinowej kampanii reklamowej In Post, emitowanej w 37 kinach na terenie Polski. Kampania rozpoczęła się 29 czerwca, potrwa do połowy października. Jest wyświetlana w 37 kinach, przede wszystkim na terenie Warszawy, Gdańska, Poznania, Krakowa,  ma zasięg ponad 1,5 mln odbiorców.  Top Secret występuje w reklamie In Post jako partner promujący zakupy on line w swoim  sklepie internetowym. Kinowej kampanii towarzyszy akcja promocyjna. Osoby, które wyślą sms otrzymują nagrody gwarantowane w formie kodu rabatowego – 20%  na zakupy w sklepie internetowym Top Secret. Dodatkowo 120 losowo wybranych osób może otrzymać kod uprawniający transakcji o wartości 200 zł.

Top Secret jesień 2012

Osobnym projektem marketingowym Top Secret jest regionalna kampania we Wrocławiu, gdzie Top Secret ma 5 sklepów, w tym najnowszy w prestiżowym Sky Tower. Kampania oparta będzie  na zupełnie nowej  zaskakującej i nowoczesnej  kreacji, kierowanej do osób nowoczesnych, otwartych, radosnych a takimi są mieszkańcy Wrocławia. Kreację przygotowała Grupa Reklamowa Terytorium

Kampania Express Yourself In Wrocław rozpocznie  się we wrześniu i potrwa do końca  października. Zaplanowana jest z dużym rozmachem, prowadzona będzie w lokalnych mediach, a przede wszystkim na nośnikach wielkoformatowych usytuowanych w najbardziej ruchliwych punktach miasta i w Centrach Handlowych. Sklepy Top Secret we Wrocławiu zyskają w tym czasie  zupełnie nową aranżację, nawiązującą do kreacji całej kampanii.

Top Secret jesień 2012

Top Secret jest marką kierowaną do ludzi nowoczesnych, aktywnych, realizujących się zawodowo, dla których ubiór ma znaczenie i jest sposobem wyrażenia własnej niepowtarzalnej osobowości –  „Express Yourself”.  W jesiennej kolekcji, dostępnej w sprzedaży od początku sierpnia, znalazły się dwie linie ubrań i dodatków.

Bohemian Stories to styl inspirowany latami 70-tymi,  łączący hippisowski luz i feerię barw z oryginalnością bohemy. Występują śmiałe, wielowarstwowe  łączenia faktur i wzorów intensywne kolory żółć, pomarańcze w odcieniach marchewki, rudawe brązy, zieleń i turkus. Druga linia – Wild Elegance to ubrania bardziej officowe, wyrafinowane i klasyczne, odpowiednie  do pracy, na kolację czy wieczorne spotkanie. Styl nostalgiczny i elegancki, pełen kontrastów. Inspiracja ponadczasową elegancją lat 50-tych i 60-tych przekłada się na  bardzo zmysłowe seksowne i obcisłe formy ubrań. Paleta kolorystyczna bogata jest w klasyczne odcienie czerwieni, czerni, szarości i granatu w połączeniu z butelkową zielenią, żółtym, i beżami.

Top Secret jesień 2012

Top Secret jesień 2012

Dla panów Top Secret proponuje officową  linię Hidden Codes, w której dominuje elegancka klasyka, przełamana modnymi kolorami np. fioletem czy bordo. W bardziej casualnej linii Raw Energy motywem przewodnim jest modna, kolorowa krata.

Top Secret jesień 2012

W sprzedaży są też kolekcje pozostałych marek modowych grupy Redan: Troll i Drywash. Są dostępne w sieci sklepów Top Secret, Troll, sklepach multibrandowych oraz  w sklepie on –  line  www.sklep.topsecret.pl.

 

Oceń ten artykuł:

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek (167 głosów, średnia: 4,32 z 5)
zapisuję głos...