Goshico świętuje swoje 10 -te urodziny! Wyjątkowa sesja Magdaleny Schejbal

Znana polska marka GOSHICO produkująca torebki obchodzi właśnie swoje dziesięciolecie.  Już jako wschodzący producent  wyznaczyli  trend na haftowane torebki inspirowane polskim folklorem, który utrzymywał się przez kilka kolejnych sezonów. Małgorzata Kotlonek-Horoch, projektantka GOSHICO mówi: 

 „To co udało nam się osiągnąć to wypadkowa  pasji, pracowitości, samozaparcia, konsekwentnego dążenia do samorozwoju. 10 lat temu nikt nie uczył nas jak rozwijać markę modową. Wiele marek z którymi startowałyśmy już nie istnieje. Wierzę, że GOSHICO ma ogromny potencjał. Wchodzimy w nowy etap i  nie ograniczamy się do torebek. Chcę wrócić do projektowania biżuterii, bo właśnie tak zaczęła się historia GOSHICO: od biżuterii. Jeszcze w tym roku w naszej ofercie pojawią się porcelanowe kubki, ekologiczne świece oraz oraz eleganckie kalendarze. Nowy etap to tworzenie świata GOSHICO”.

goshico_schejbal

Z okazji rocznicy powstała ciekawa sesja, której twarzą została  aktorka Magdalena  Schejbal.  Znana z oryginalnych stylizacji gwiazda, prezentuje różne oblicza kobiety GOSHICO. Obok niej bohaterkami kampanii zostało sześć wyjątkowych bestsellerowych modeli   torebek stanowiących   kwintesencję stylu  GOSHICO  wypracowanego  przez 10 lat. Zapraszamy do galerii. Napiszcie, jak się Wam spodobała ta sesja…

 

1goshico_schejbal

 Duża, skórzana torba do ręki i na ramię – model powstał w 2014 roku. Minimalistyczna, a jednocześnie niezwykle oryginalna forma to kolejna ponadczasowa propozycja od GOSHICO. Model pojawi się w linii PREMIUM, a wykonany jest z włoskiej skóry groszkowej. Miękka w dotyku skóra nie zapada się dzięki lekkiemu wypełniaczowi. Środek torby , jak zwykle, zdobi pikowana, błyszcząca podszewka – znak rozpoznawczy GOSHICO.

6goshico_schejbal

 Skórzana mini torebka z odpinanym łańcuchem to model, który projektantka w kwietniu tego roku stworzyła dla samej siebie a już  chwilę później stał się hitem uwielbianym przez gwiazdy i blogerki. Nie mogło zabraknąć go w kolekcji urodzinowej- tym razem w wersji ze skóry najwyższej jakości  w odcieniu wyrafinowanej, uniwersalnej szarości.

5goshico_schejbal

Kufer Flowerbag powstał w 2013 roku i od tej pory cyklicznie pojawia się w kolekcjach GOSHICO , za każdym razem w innym wariancie kolorystycznym, z rożnych skór , lub  materiałów. To jeden z flagowych modeli marki, nawiązujący w swojej stylistyce do kształtu kielichu kwiatu  , którego symbol stał się rozpoznawalnym  logotypem marki. Torbę Flowerbag nosi między innymi królowa Belgii Matylda, a została ona sprezentowana przez polską parę prezydencką. W urodzinowej sesji , bestsellerowy kufer występuje w klasycznej czarnej wersji ze złotymi okuciami.

4goshico_schejbal

Uniwersalna torba typu shopper miała swoją premierę w 2013, wówczas zdobiona biało-czarnym autorskim motywem i delikatnym haftem. To ukochany model gwiazd, które wystąpiły w akcji charytatywnej GOSHICO. Każdej z gwiazd dedykowany został model z niepowtarzalnym, wyjątkowym haftem. W sesji urodzinowej wzięła udział shopperka z charakterystycznymi naszywkami : oko i usta. Debiutowała dokładnie rok temu  a  dziś ten wyrazisty  trend proponuje wiele marek – GOSHICO jak zwykle miało nosa 😉

 

2goshico_schejbal

Minimalistyczny plecak – to jednocześnie pierwszy plecak w ofercie GOSHICO i kolejny model , który projektantka stworzyła dla siebie. Duet: plecak i mini torebeczka z kolekcji Fuutou stały się hitem tego lata. Są wykonane z wodoodpornych materiałów i łatwe w czyszczeniu, a dzięki  tym właściwościom, pastelowe dodatki możemy nosić rownież jesienią i zimą. Do najnowszej kolekcji dołączyła też miniaturowa wersja plecaka-  idealny dodatek na imprezy lub dla najmłodszej fashionistki.

 

Oceń ten artykuł:

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek (163 głosów, średnia: 4,45 z 5)
zapisuję głos...