Charytatywny rok 2013 z firmą Delia Cosmetics

Nowy Rok to okazja do podsumowań i planowania działań na przyszły rok. Delia Cosmetics, polska marka kosmetyczna od wielu lat z dumą wspiera wiele inicjatyw charytatywnych. Także w 2013 roku firma podjęła współpracę z fundacjami i stowarzyszeniami, działającymi zarówno lokalnie jak i w wymiarze ogólnopolskim, w szczególności na rzecz dzieci i młodzieży. Pozytywne efekty działań sprawiają, że z pewnością wsparcie kolejnych akcji charytatywnych będzie udziałem Delii Cosmetics także w roku 2014.

Fot. halolodz.pl

Delia zakończyła 2013 pod znakiem wielu działań charytatywnych. Była Mecenasem konkursu plastycznego towarzyszącego wystawie „Pielgrzym Tysiąclecia”, organizowanej przez Business Corp., Caritas Archidiecezji Łódzkiej, Wytwórnię i Grzegorza Furgo. Wspierała fundację „Gajusz” opiekującą się  hospicjum dla osieroconych dzieci. Koniec roku to udział firmy Delia we współorganizacji wraz z Caritas Łódź 11 edycji akcji „Serce na Gwiazdkę”, a także współorganizacja spotkania Bożonarodzeniowego „Łódzka Strefa Dzieciom”, w efekcie którego firma zyskała Certyfikat „Firmy Przyjaznej Dzieciom” Duetu Bahamas. Ponadto Delia Cosmetics była partnerem i sponsorem kilkunastu innych, lokalnych inicjatyw, które planuje wspierać także w nadchodzącym roku.

fot. http://www.halolodz.pl

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek (50 głosów, średnia: 4,52 z 5)
zapisuję głos...
Jeżeli spodobał Ci się artykuł, to odwiedzaj nas regularnie i czytaj codzienne newsy. Za każe odwiedziny dostajesz punkty, za które możesz otrzymać różne nagrody – bez żadnych opłat. Jeśli chcesz się zarejestrować kliknij.

Chcesz wiedzieć więcej o naszym programie? Kliknij: Zasady w pigułce
Komentarze
  1. Zdjęcie profilowe bbo
    bbo  9 stycznia 2014 21:37

    Brawo dla firmy Delia za jej poczynania.

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

?>