A LEE DON’T LIE – nowa kampania reklamowa kultowej marki dżinsów

W dzisiejszych czasach klimat polityczny i gospodarczy sprawia, że nawet najwięksi optymiści, nie wiedząc, co przyniesie im jutro, muszą zaciskać pasa. Nic więc dziwnego, że wszyscy jesteśmy już znużeni obfitością kampanii reklamowych branży odzieżowej, które snują obłędne sny na jawie i przytłaczają ?odbiorców docelowych? obietnicami bez pokrycia… Jeden z pierwszych twórców ze świata dżinsu, marka Lee, ma tego dość: już najwyższy czas pójść pod prąd, powiedzieć otwarcie i bez ogródek, jak się sprawy mają.

A Lee Don’t Lie, czyli Lee nie kłamie, najnowsza kampania liczącej 120 lat marki, promuje naukę płynącą z wyjątkowej historii Lee: sukces osiągają ci, którzy pozostają wierni sobie?. Lee to nadal Lee i zawsze tak będzie. Marka Lee słynie z produkcji wysokiej jakości, prawdziwej i praktycznej odzieży i jest to fakt, którego nic nie zmieni.

Kampania na wiosnę i lato 2011 roku prezentuje modelki i modeli w ubraniach Lee dobitnie świadczących o niepodważalnym autorytecie, jakim cieszy się ta marka jako producent odzieży dżinsowej. Wykonanie zdjęć na potrzeby kampanii zlecono Terry?emu Richardsonowi. Hasła pojawiające się na trzech zdjęciach reklamowych odzwierciedlają fakt, że ubrania Lee stają się istotną częścią osoby, która je nosi.

Reklama A Lee is washed with your sweat, czyli Lee są prane w twoim pocie wyraża przynależny młodości niewyczerpany optymizm.

Zdjęcie prezentuje posępnego młodego człowieka w dżinsowej koszuli i spodniach, z rozpalonymi policzkami i wydętymi
ustami, które podkreślają atmosferę buntu.
W reklamie A Lee is you, czyliLee to ty widzimy Riley Keough ubraną w bezpretensjonalny zestaw ? dżinsową kurtkę i spodnie. Modelka, z wyglądu śmiała i pewna siebie, wpatruje się w obiektyw aparatu  i w nasze oczy.
Reklama A Lee never ages, czyli Lee się nigdy nie starzeje?, podkreśla ponadczasową atrakcyjność dżinsu i fakt, że liczy się nie wiek, lecz podejście do życia.

Nadszedł czas, by przypomnieć ludziom, że to dla nich istnieje Lee, że po tych 120 latach wciąż jesteśmy w grze i stale wytwarzamy najwyższej jakości odzież dżinsową. Jesteśmy marką demokratyczną, która podoba się wszystkim ? to dla nas powód do dumy?, oświadczył prezes marki Lee, Gilles Laumonier. Prezentując nową kampanię marki, dodał: ?Chcieliśmy pokazać zdjęcia, które w szczery i uczciwy sposób nawiązują do tekstu reklamy, jak również do uczuć, jakie budzi nasza marka… Praca z Terrym Richardsonem była trafną decyzją ? jego niepowtarzalny sposób portretowania charakteryzuje się szczerym, niekiedy bardzo dosadnym stylem, czyli dokładnie tym, czego potrzebowaliśmy. Wysoko cenimy dążenie Terry?ego do prawdy, przejawiające się zarówno w jego podejściu do pracy, jak i w realizmie jego zdjęć?.

Oceń ten artykuł:

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek (285 głosów, średnia: 4,42 z 5)
zapisuję głos...