Najnowsza kampania SiNSAY #KTOJAKNIEJA

SiNSAY postanowił zaskoczyć wszystkich w sezonie jesień/zima 2017 i zaprosił do współpracy młode twarze polskiego Instagrama. Wyzwanie pod hasłem #KTOJAKNIEJA podjęły Pola Bogdańska, Julia Janulewicz, Lila Janowska oraz Paulina Gabrielyan. Najnowsza kampania SiNSAY pokazuje siłę przyjaźni i zażyłości, a także wyjątkowe oraz różnorodne charaktery dziewczyn. Marka przypomina, że koniec wakacji to czas na zmiany i motywuje do działania.

Najnowsza kampania SINSAY #KTOJAKNIEJA

 

Czas na zmiany

Najnowsza kampania SINSAY #KTOJAKNIEJA

Koniec wakacji i początek nowego sezonu to idealny czas na zmiany, nowe postanowienia. Jesienią SiNSAY staje się marką dziewczyn lubiących siebie, swoje życie. Przekazujących prawdziwe emocje. W najnowszej kampanii każda z bohaterek otrzymuje inne wyzwanie wymagające wytrwałości, treningu i wiary we własne możliwości. Pod czujnym okiem mentorów i trenerek Pola, Lila, Julia oraz Paulina stopniowo przygotowują się się do realizacji założeń, by podczas zdjęć do kampanii zaprezentować zjawiskowe efekty.

Styl Preppy – gorący trend 2024 roku. W czym tkwi jego fenomen?

Styl Preppy – gorący trend 2024 roku. W czym tkwi jego fenomen?

Okazuje się, że lista hot trendów tego sezonu jest imponująco długa. Po cherry red i eleganckim denimie, który podbił wybiegi i już nieśmiało wkracza na ulice miast przyszedł czas na kolejny. Styl Preppy, czyli ten inspirowany modą uniwersytecką elit pojawiał się już w trendach wcześniej. Można się jednak spodziewać, że prawdziwy rozkwit ma jeszcze przed sobą. W końcu do wiosny już niedaleko!

Najnowsza kampania SINSAY #KTOJAKNIEJA

#KTOJAKNIEJA świetnie pokazuje siłę dziewczyńskiej przyjaźni, a także wyjątkowe i różnorodne charaktery SiNSAY girls. Optymizm, energia oraz odwaga do realizowania ukrytych potrzeb, to przewodnie idee, które kierowały twórcami projektu. Z konceptem doskonale współgrają stylizacje przygotowane przez Ewelinę Gralak. Zwariowane zestawienia prezentowane przez bohaterki łączą indywidualizm z najmodniejszymi trendami sezonu.

Najnowsza kampania SINSAY #KTOJAKNIEJA

Najnowsza kampania SiNSAY: Girls power

Najnowsza kampania SINSAY #KTOJAKNIEJA

Kampania SiNSAY składa się z filmów dedykowanych na Instagram. W każdym zobaczymy jedną z dziewczyn, stawiającą czoła powierzonemu jej zadaniu. Komunikację w Internecie wspierają także teasery, wprowadzające w klimat #KTOJAKNIEJA i materiał fotograficzny. Zespół tworzący projekt stanowiły w głównej mierze młode kobiety. Filmy wyreżyserowała Anna Bajorek, natomiast autorką zdjęć jest Justyna Dudek.Najnowsza kampania SINSAY #KTOJAKNIEJA

Współpraca między marką SiNSAY a influencerkami nie kończy się na udziale w sesji filmowo-zdjęciowej. Ich zmagania można było śledzić już podczas nagrań w Instagramowej transmisji „na żywo”. Zaraz po starcie kampanii twarze najnowszej kolekcji SiNSAY czynnie włączą się w komunikację marki w mediach społecznościowych. Zwieńczeniem działań będzie konkurs ogłoszony przez SiNSAY angażujący wszystkie klientki, którym nieobce są wyzwania pod hasłem #KTOJAKNIEJA.

Najnowsza kampania SINSAY #KTOJAKNIEJA

Najnowsza kampania SINSAY #KTOJAKNIEJA

 

Jak Wam się podoba najnowsza kampania SiNSAY?

Oceń ten artykuł:

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek (196 głosów, średnia: 4,46 z 5)
zapisuję głos...
Komentarze
  1. martucha180  24 sierpnia 2017 09:06

    Młodzieżowo 🙂

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany