7 tricków na odchudzanie w domu. Wypróbuj wszystkie!

Chciałabyś zrzucić zbędne kilogramy i przygotować swoją sylwetkę na nadejście wiosny, ale nie masz możliwości uczestniczenia w zajęciach sportowych ani uczęszczania na siłownię? Sprawdź nasze tricki na odchudzanie w domu i przekonaj się jak osiągnąć wymarzone efekty, nie katując się na bieżni czy rowerku, a przy okazji łącząc przyjemne z pożytecznym!

odchudzanie w domu

7 tricków na odchudzanie w domu. Wypróbuj wszystkie!

Polecamy także: Odchudzanie bez diety, czyli kilka nawyków, które pomogą zrzucić zbędne kilogramy!

 

1. Baw się, tańcz i chudnij!

Pamiętasz jeszcze osiedlowe salony gier i najbardziej okupowane w nich maszyny do tańca zgodnego z kierunkiem strzałek na ekranie? Teraz możesz zafundować sobie i swoim dzieciom podobną rozrywkę we własnym domu! Wystarczy zaopatrzyć się w jedną z wielu gier tanecznych (najpopularniejsza to Dance Revolution i jej kontynuacje) na konsolę połączonych z kamerą, ze specjalną matą do tańca lub kontrolerem typu Move śledzącym nasze ruchy i zaprosić dzieci do wspólnej zabawy. Tańcząc wraz z postaciami na ekranie nie tylko zapewnisz sobie wiele radości z powrotu do minionej epoki salonów gier, ale też spędzisz aktywnie czas ze swoimi pociechami. No i najważniejsze – taki taniec to nie lada wysiłek, a co za tym idzie utrata całej góry kalorii! Jeśli nie lubisz tańczyć, sięgnij po działające na podobnej zasadzie gry sportowe. Runda w tenisa z synem we własnym pokoju? Czemu nie!

 

2. Weź się za porządki

Chociaż sprzątanie należy do najbardziej znienawidzonych czynności większości pań domu, nie można lekceważyć udziału związanych z nim prac w codziennym zbijaniu kalorii. Godzina odkurzania dywanów to 135 kcal, godzina ścierania kurzy – 240 kcal, a godzina szorowania podłogi  – nawet 320 kcal! Na dodatek takiemu wysiłkowi towarzyszy jeszcze przyjemna świadomość oczyszczania swojego azylu z zalegających w nim bakterii i brudu! Należy tylko pamiętać, by – sięgając po stojące na ziemi przedmioty, takie jak miska z wodą czy odkurzacz – nie schylać się tylko wykonywać przysiad. Pozwoli to wzmocnić mięśnie nóg i ujędrnić pośladki. To jak? Gotowe by walczyć o tytuł Perfekcyjnej Pani Domu?

 

7 tricków na odchudzanie w domu. Wypróbuj wszystkie!

3. Ćwicz z Youtubem

Nie chcesz tracić pieniędzy na grupowy aerobik ani narażać się na porównanie z ćwiczącymi ramię w ramię z Tobą wysportowanymi kobietami, na miejscu których natychmiast porzuciłabyś ćwiczenia i poszła na hamburgera? Zorganizuj sobie mały trening z Youtubem! Znajdziesz tam mnóstwo prostych zestawów ćwiczeń, które nie zajmą Ci więcej niż parę minut i przy których łatwiej będzie Ci się zmotywować do ruchu (nic nie działa tak zachęcająco, jak myśl, że ćwiczymy „razem z kimś”). 

 

4. Posłuchaj audiobooka lub podcastu

Szkoda Ci czasu na ćwiczenia, bo wolałabyś poświęcić go na rozwijanie swojego hobby? Zamiast stereotypowej muzyki, włącz sobie do towarzystwa podcast, z którego dowiesz się czegoś na interesujący Cię temat albo zacznij słuchać audiobooka! Słuchając wciągającego kryminału i wiedząc, że wraz z zakończeniem ćwiczeń będziesz musiała go wyłączyć, nie będziesz chciała przerwać robienia brzuszków!

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek (86 głosów, średnia: 4,74 z 5)
zapisuję głos...
Jeżeli spodobał Ci się artykuł, to odwiedzaj nas regularnie i czytaj codzienne newsy. Za każe odwiedziny dostajesz punkty, za które możesz otrzymać różne nagrody – bez żadnych opłat. Jeśli chcesz się zarejestrować kliknij.

Chcesz wiedzieć więcej o naszym programie? Kliknij: Zasady w pigułce
Komentarze
  1. Zdjęcie profilowe martus2833
    martus2833  10 stycznia 2017 11:36

    Temat dla mnie. Niestety. Mam zamiar ruszać się przy x-boksowej Zumbie. Zrezygnowałam też z obfitych kolacji na rzecz owsianki gotowanej na wodzie, chudego twarogu lub sałatki. Mobilizuję się też do jedzenia śniadań. Mam nadzieję, że uda mi się zrzucić kilka kg.

    Odpowiedz
  2. Zdjęcie profilowe martuska665
    martuska665  10 stycznia 2017 13:10

    chyba trzeba odkurzyć x-boxa…

    Odpowiedz
  3. Zdjęcie profilowe martucha180
    martucha180  10 stycznia 2017 18:28

    Mniejsze talerze…a dokładki?

    Odpowiedz
    • Zdjęcie profilowe Wusia
      Wusia  10 stycznia 2017 19:51

      Na deserowych albo na spodeczkach😊

      Odpowiedz
  4. Zdjęcie profilowe Jaworka
    Jaworka  13 stycznia 2017 17:49

    Na razie nie muszę sie odchudzać ale o wagę muszę dbać a ruchu mam dość sporo

    Odpowiedz
  5. Zdjęcie profilowe kasiadrozdz
    kasiadrozdz  16 lutego 2017 15:58

    Dopóki będziesz traktować dietę wyłącznie jako czasową zmianę sposobu jedzenia służącą odchudzaniu, a potem wrócisz do starych grzechów, nie wróżymy Ci długofalowych sukcesów.

    Odpowiedz
    • Zdjęcie profilowe kasiadrozdz
      kasiadrozdz  16 lutego 2017 15:59

      Nawet jeśli uda Ci się pozbyć paru kilogramów, będzie to najprawdopodobniej woda albo, co znacznie gorsze, mięśnie, a prawie na pewno nie tłuszcz.

      Odpowiedz
      • Zdjęcie profilowe kasiadrozdz
        kasiadrozdz  16 lutego 2017 15:59

        Takie podejście naraża Cię na rozregulowanie metabolizmu i powtarzający się efekt jo-jo. Rozwiązaniem jest tylko stała zmiana nawyków żywieniowych. W każdym numerze będziemy Ci podpowiadać, ktore z nich warto stosować.

        Odpowiedz
        • Zdjęcie profilowe kasiadrozdz
          kasiadrozdz  16 lutego 2017 15:59

          Diety zakładające całkowite lub prawie całkowite wykluczenie jakiejś grupy składników, np. tłuszczu czy węglowodanów, są kiepskim pomysłem. Mogą przynieść tylko chwilową utratę wagi, najczęściej związaną po prostu z mniejszą kalorycznością jedzenia, a potem gwarantują efekt jo-jo, gdy wrócisz do normalnego jedzenia.

          Odpowiedz
          • Zdjęcie profilowe kasiadrozdz
            kasiadrozdz  16 lutego 2017 16:00

            „Tylko zrównoważona dieta, oparta w odpowiednich proporcjach na wszystkich składnikach, przyniesie sukces w postaci stałej utraty wagi”

  6. Zdjęcie profilowe Agnieszka Zapora
    Agnieszka Zapora  25 marca 2017 15:22

    Ja zmieniłam poprostu tryb życia : mniej zjadam i kolacji nie jadam za to dużo piję wody żeby nawodnić organizm. No i najważniejsze trochę ruchu : jak jest ładnie na dworze to idę z dziećmi na długi spacer a jak pada i zimno jest to trochę ćwiczeń, bo sport to zdrowie .

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

?>